planlekcji4

• slide_5n

MIĘDZYNARODOWE TARGI TURYSTYCZNE ITB BERLIN

Opublikowano: niedziela, 17 marzec 2019

MIĘDZYNARODOWE TARGI TURYSTYCZNE ITB BERLIN Nocą 8 marca 2019 r. wyruszyliśmy na 2-dniową wycieczkę do Berlina wraz z uczniami klas turystycznych z sąsiednich szkół. W pierwszym dniu razem z przewodnikiem zwiedzaliśmy Berlin. Zobaczyliśmy m.in. Aleksanderplatz, Postdsmer Platz, fragmenty Muru Berlińskiego, Chceckpoint Charlie, Pomnik Holokaustu, Bramę Brandenburską, Reichstag, starą dzielnicę Nikoleiviertel. Pomimo niesprzyjającej pogody wszyscy z zaciekawieniem słuchali pani przewodnik.

Następnego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu z hotelu udaliśmy się na tereny targowe Messe Berlin, gdzie miło spędziliśmy czas na Międzynarodowych Targach Turystycznych. Nie sposób opisać jak dużo tam zobaczyliśmy oraz czego doświadczyliśmy. Mieliśmy okazje poznać kulturę i atrakcje turystyczne wielu- nawet tych najodleglejszych - zakątków świata. Targom ITB towarzyszył niezwykle bogaty program wydarzeń towarzyszących. Ponadto otrzymaliśmy wiele gadżetów i materiałów promocyjnych, które wykorzystamy w trakcie nauki szkolnej. Pełni wrażeń dotarliśmy do Zakliczyna i pożegnaliśmy się z nowo poznanymi kolegami z zaprzyjaźnionych już szkół. Dzięki temu wyjazdowi nie tylko spędziliśmy wspaniale czas, podszkoliliśmy języki obce, ale też zapoznaliśmy się z różnymi grupami produktów i usług związanych z szeroko pojętą turystyką i podróżami.